خانم خونه خانم خونه ، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
آقای خونه آقای خونه ، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
همخونه شدنمون همخونه شدنمون ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
عاشق شدنمون عاشق شدنمون ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

کلبه عشق

ضدحال اساسی

1394/7/18 15:24
نویسنده : بهار خانوم
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبین ؟

من که همچین حالم خوش نیس اولین امیدم به نا امیدی پیوست غمگین

بعد از اینکه اینجا وب زدم و دلنوشته های مامانا رو واسه بچه هاشون خوندم منم دلم هوای بچه کرد .خندونک

تا به حال واسه بارداری اقدام نکرده بودیم .

3 هفته پیش دلمو زدم به دریا و حرفمو به همسریم گفتم و البته آقای همسر هم موافق بود منم از قبل 

یه جورایی شک کرده بودم که بچه میخواد ولی چون درسام زیاد بود و از اون طرف هم کاراری خونه که 

همیشه  خودشم بهم تو انجامش  کمک میکرد بود حرفی نزده بود .

ولی من گفتم که بچه میخوام .

خب ما واسه بارداری اقدام کردیم و اینجانب بسیار خوشحال بودم و احتمال میدادم که مادر میشم 

ولی 5 روز پیش که بیبی چک دادم منفی بود و روز بعدشم پری.. شدم .

ولی خب نادیده نمیگیرم و به گفته دکتر زنان که رفتم پیشش باید مراقبت های پیش از بارداری 

رو انجام بدم و مواظب خودم باشم .

پ ن :دعا کنین لطفا 

بای 

پسندها (10)

نظرات (7)

مامان امیر علی
18 مهر 94 16:01
عاشقم..... اهل همین کوچه ی بن بست کناری ، که تو از پنجره اش پای به قلب منِ دیوانه نهادی ، تو کجا ؟ کوچه کجا ؟ پنجره ی باز کجا ؟ من کجا ؟ عشق کجا؟ طاقتِ آغاز کجا ؟ تو به لبخند و نگاهی ، منِ دلداده به آهی ، بنشستیم تو در قلب و منِ خسته به چاهی...... گُنه از کیست ؟ از آن پنجره ی باز ؟ از آن لحظه ی آغاز ؟ از آن چشمِ گنه کار ؟ از آن لحظه ی دیدار ؟ کاش می شد گُنهِ پنجره و لحظه و چشمت ، همه بر دوش بگیرم جای آن یک شب مهتاب ، تو را یک نظر از کوچه ی عشاق ببینم.. به كسي كينه نگيريد دل بي كينه قشنگ است به همه مهر بورزيد به خدا مهر قشنگ است دست هر رهگذري را بفشاريد به گرمي بوسه هم حس قشنگي است بوسه بر دست پدر بوسه بر گونه مادر لحظه حادثه بوسه قشنگ است بفشاريد به آغوش عزيزان پدر و مادر و فرزند به خدا گرمي آغوش قشنگ است نزنيد سنگ به گنجشك پر گنجشك قشنگ است پر پروانه ببوسيد پر پروانه قشنگ است نسترن را بشناسيد ياس را لمس كنيد به خدا لاله قشنگ است همه جا مست بخنديد همه جا عشق بورزيد سينه با عشق قشنگ است بشناسيد خدا را هر کجا یاد خدا هست سقف آن خانه قشنگ است... موفق باشی عزیزم برات دعا میکنم
بهار خانوم
پاسخ
خیلللللللللللللللللللللی قشنگ بود مرسی
مامان جون
19 مهر 94 11:51
ایشالله که هرچی زودتر مامان میشی ولی خانم عجول شما توقع ندارین که یه ماه نشده حامله شی زنداداش من بعد از هفت ماه فک کنم حامله شد زود ناامید نشو توکلت به خدا باشه ...... در ضمن خیلی قشنگ مینویسی موفق باشی به ماهم سر بزن
بهار خانوم
پاسخ
خیلی ممنون چشم حتما
مامان جون
19 مهر 94 11:52
خصوصی
بهار خانوم
پاسخ
مرسی به توصیه ات گوش میکنم
arezo
22 مهر 94 16:07
سلام عزیزم عجله نداشته باش من الان 3 ساله ازدواج کردم اما بچه ندارم صبر کن و به توصیه های پزشکت حتما گوش کن موفق باشی
بهار خانوم
پاسخ
حتما گلم
گل پریا
23 مهر 94 13:17
واقعا نشدی ؟
بهار خانوم
پاسخ
نچ
مامان نجمه سادات
17 آبان 94 11:09
وا بهار خانوم به وبت یه دستی بکش همه جارو خاک گرفتهکجایی پس؟
بهار خانوم
پاسخ
سلام گلم میدونم اما شرمنده نتم قطع بود شرمنده
مامان مریم
18 آبان 94 11:26
سلام عزیزم.چطور میتونم تبادل لینک داشته باشم باهاتون
بهار خانوم
پاسخ
البته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کلبه عشق می باشد