خانم خونه خانم خونه ، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
آقای خونه آقای خونه ، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
همخونه شدنمون همخونه شدنمون ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
عاشق شدنمون عاشق شدنمون ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

کلبه عشق

منو تو ....

1394/7/5 15:03
نویسنده : بهار خانوم
661 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تو منو تو آغوشت میکشی 

حس میکنم تموم جهان مال منه 

وقتی صدام میکنی :زندگــــــــــــــــــــیم 

حس میکنم خودم جهانی ام برای تو 

وقتی منو غرق بوسه هات میکنی 

حس میکنم تموم عشقم مال توئه 

وقتی که صبحا با نوازش دستای گرمت بیدارم میکنی 

حس میکنم زمان و مکان مال منه 

وقتی شبایی که دلم گرفته تو بغلت زار میزنم 

و تو میگی : این چشات ماله خودمه و نباید بارونیشون کنی 

حس میکنم پشتم به کسی گرمه که همه جوره هوامو داره .

و برای صدمین بار با خودم میگم : خوشحالم ک تو رو انتخاب کردم .

پسندها (14)

نظرات (13)

گل پریا
5 مهر 94 17:50
سلام خانومی ، خیلی قشنگ بود ممنون میشم به وب من سربزنی راستی من شمارو لینک کردم اگه خواستی منو لینک کن . خوشحال میشم اگه بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
بهار خانوم
پاسخ
حتما عزیزم من قبلا شما رو لینک کردم خانومی
منتظر لطف خدا
5 مهر 94 17:53
سلام عزیزم . ممنونم که اومدی . ان شالله شما و همسرت همیشه در کنار هم خوشبخت و شاد باشین
بهار خانوم
پاسخ
ممنون گلم بازم به ما سر بزن
مامان فاطمه
5 مهر 94 21:50
با آرزوی خوشبختی ماندگار شما و همسریتون... متناتون زیباست.
بهار خانوم
پاسخ
ممنون
مامان دلنیا
6 مهر 94 19:25
سلام عزیزم از اینکه به وب دلنیا اومدی خوشحال شدم ایشالله عشقتون روز به روز بیشتر بشه و120 سال در کنار هم به همین گرمی زندگی کنین
بهار خانوم
پاسخ
ممنون عزیزم خواهش میکنم
رویا
7 مهر 94 15:47
قشـــنگه
محجوب بانو
7 مهر 94 23:29
سلام عزیزم خوبی؟ انشالله همیشه عشقتون بمونه بیا پیشمون و برامون نظر و لایک بزار، خوشحال میشیم راستی چه رشته ای میخونی
بهار خانوم
پاسخ
ممنون گلم حتما من مهندسی پزشکی میخونم
نفس
8 مهر 94 15:31
جوووون خواهری چه عاشقونه هایی میترسم آرشاویر هنگ کنه بنده خدا ایشالله چشم حسوداتون از کاسه دراد همین جوری عاشق بمونین
بهار خانوم
پاسخ
سلام خواهری مرسی که سر زدی بهم فدات ایشالله توو دانیال هم اینجوری بمونین
مـامـان مـعصومـه
8 مهر 94 16:24
Slm azizam Mrc k behem sar zadi ...Web zibaei dari
بهار خانوم
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم
محجوب بانو
9 مهر 94 13:15
انشالله موفق باشی عزیزم بیا پیشمون خوشحال میشیم
بهار خانوم
پاسخ
حتما گلم
✿ مـریم ✿
9 مهر 94 15:54
سلام گلم مرسی که به وبم سر زدی . عشقتون پایدار لینک شدین
بهار خانوم
پاسخ
ممنون عزیزم
نیلوفر
20 مهر 94 22:38
سلام وب زیبایی دارین همبشه خوشبخت باشین عه منم مهندسی پزشکی میخونم! گرایشتون چیه؟ کجا میخونین؟ امیرکبیر؟
بهار خانوم
پاسخ
کارشناسی ارشد بیومتریال با اجازتون البته این ترمو مرخصی گرفتم البته با بدبختی چون واقعا دیگه نمیکشم . شما کجا میخونین ؟
arezo
22 مهر 94 16:08
خیلیییییییییییییییییی قشنگ بود
نیلوفر
29 مهر 94 10:52
عزیزم! من بیوالکتریک علوم تحقیقات میخونم ترم 3 کارشناسی برای ارشد چجوری درس خوندین امیرکبیر قبول شدین؟!
بهار خانوم
پاسخ
موفق باشی گلممن با کمک خواهر شوهرم و خرخونی شدید قبول شدم . بله قبول شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کلبه عشق می باشد